dijous, 15 d’abril del 2010

Roba

En el projecte de la roba principalment se’m va presentar la idea del consumisme quan vaig anar a l’armari i vaig decidir quina roba agafar que era la que no utilitzava i a partir d’aquí em vaig qüestionar perquè tenia roba que no utilitzava. Però en el moment de la practica i posar-me a jugar amb la roba vaig fer una divisió en colors, els foscos ben col•locats i plegats en una banda i els colorits en una altra col•locats més artísticament, finalment m’hi vaig col•locar a mi mateix entre cada “bàndol” i vaig pensar: les persones estem dividides en dos parts una de fosca i ben col•locada i una altre acolorida i artística, per significa que les persones tenim una vessant analítica i una altre artística i que les dues son igual de necessaries, però cada persona pot interpretar-ho d’una manera o altre. Però ara estic en dubte i vull jugar amb un armari, crec que pot ser interessant ja que és el contenidor d’aquesta roba.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada