dissabte, 6 de març del 2010

Resenyes MACBA

Lead Gong R52/9B (2006). Rodney Graham

S’anomena gong de plom, i està dibuixat amb un llapis (9B) i té una mida de 52 centímetres de radi.
Realment m’ha impressionat aquesta obra perquè crec que dibuixar un gong d’aquestes mides amb un llapis i amb la perfecció amb la que ho ha fet és una algú ha destacar, tot hi això m’ha agradat molt perquè només veure-la ja m’ha creat un imaginari concret el d’un univers, l’infinit, el forat de la mort... cosa que moltes altres obres seves no ho han fet.
També crec que era interessant perquè era molt simple, una rodona negra amb en un fons blanc, i això permetia a l’espectador crear la seva pròpia idea o imaginació del quadre.























Brain/Cloud. With Palm Tree and Seascapes(2009). John Baldessani

Aquesta obra és una foto de una palmera i el mar al fons,en un cantó de la paret i a l’altre hi ha un núvol.
Però a mi m’ha suggerit totalment una altre cos, jo pensava que el núvol era un cervell i amb això volia dir que el cervell no pot estar mai de vacances perquè és un motor constant de pensament, no pot parar, no té mai vacances.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada